Zwart-wit foto’s. Of zijn het grijswaarden?

Gisteren heb ik een foto van een pomp geplaatst. Ik heb niet in kleur gefotografeerd, omdat ik het af en toe leuk vind om zwart-wit te fotograferen. Of zijn het grijswaarden? Tenslotte zijn zwart en wit geen kleuren. Nog een reden is dat ik eerder veel met potlood tekende. Dat wil ik graag weer oppakken En dan zijn mooie voorbeeldplaatjes altijd leuk. En de pomp vond ik wel een leuk tafereeltje om na te tekenen. En ik had er nog één die ik ga natekenen. Als ze klaar zijn dan maak ik er een foto van en laat ik ze hier zien.

 

2 Reacties op “Zwart-wit foto’s. Of zijn het grijswaarden?

  1. Zeker leuk om na te tekenen. Ik heb ook veel met potlood getekend en ook met kleurpotloden, erg ontspannend. Zwart wit fotograferen doe ik eigenlijk nooit, soms zet ik ze wel om in zwart wit.

  2. Eerder zette ik het ook om naar zwart wit, maar de mogelijkheid zit op de camera. Dus dan gebruik ik het af en toe maar.

Geef een reactie

