Kikkers

Vanmorgen liep ik met de honden langs een slootje. En terwijl ik daar liep hoorde ik op de achtergrond geroezemoes. Ik kijken en het wemelde echt van de kikkers. Ik had de camera niet bij me. Stom.. Eigenlijk heb ik die standaard bij me, maar vandaag niet. Toen ik weer thuis was ben ik op de fiets weer terug gegaan, met de camera’s en de filmcamera. Ik maakte haast. Stel je voor dat ze weg zijn:-) De filmcamera was de batterij van leeg. Maar gelukkig was daar de handy camera ook met filmfunctie. En daar heb ik een filmpje meegemaakt. Hier de link ernaar toe. Kikkers. En nog een foto ook.


Een Reactie op “Kikkers

  1. Geweldig zeg, die hele poel vol met kikkers.wat een drukte.
    en dan te bedenken dat ik met èèn stelletje kikkerts al blij ben.

Geef een reactie

