Aquarel

Ik zou vandaag voor in de tuin aan het werk. Maar de buurman was zo druk met zijn tuin bezig dat ik het maar even opgeschoven heb naar morgen. Anders loop ik toch maar in de weg. Er lag ook allerlei materiaal op mijn pad.
Ik had bedacht om maar eens te gaan schilderen. Tekenen ben ik wel bekend mee, maar schilderen heb ik eigenlijk maar heel weinig gedaan. En zeker een aquarel maken had ik nog nooit gedaan. Dus maar eens proberen.
En jawel, mijn eerste aquarel heb ik gemaakt. Ik ben nog lang niet tevreden en ik moet echt nog veel leren, maar het begin is er.

5 Reacties op “Aquarel

  1. Nou voor iemand die het nog nooit gedaan heeft reuze knap hoor, petje af!
    Ga zo verder 😉

  2. Margreet (Plentypixel)

    Gezien de reacties in mijn omgeving heb ik het inderdaad niet slecht gedaan. Dus ben wel enthousiast geworden. Ga er zeker verder mee. 🙂

  3. nou persoonlijk vind ik er niets mis mee, maar hèèj ik heb er geen
    ” verstand” van.
    ik ga alleen af op wat ik zie, en wat ik zie is een leuke aquarel .
    Sjappoo

  4. Het is zeker niet slecht voor de eerste keer! Tip: probeer de kleurtjes te mengen en ze wat meer in elkaar te laten overlopen. Het lijkt nu nog meer op olieverf dan op aquarel, maar hoe vaker je het doet, hoe mooier je schilderijtjes worden! Succes!

  5. Ik vind het zonder meer prachtig!
    Joke

Geef een reactie

