Stichting Mont Ventoux

Waterdruppels op het raam. Ik ben in gedachten. Met op de achtergrond radio drenthe. De trektocht is aan de gang. Het houd me best bezig die trektocht. Wat een goeie actie. Het trekdoel is Stichting Mont Ventoux. Een stichting die geld inzamelt tegen de bestrijding / verzet van kanker. Eerlijk gezegd had ik er nog nooit van gehoord. Het is goed dat er meer bekendheid aan wordt gegeven. Wie heeft tegenwoordig niet met kanker te maken. Bijna in iedere familie komt het wel voor. Ook bij mij. Mijn vader is overleden aan leukemie. Mijn oma en broer hadden huidkanker. De moeder van mijn vriendin had baarmoederhalskanker en zo zijn er nog veel meer mensen die er mee te maken hebben. Het is een vreselijke ziekte. Goed dat er geld voor wordt ingezameld. Margriet Benak gaat de Mont Ventoux oplopen. Een hele prestatie. Zij zoekt nog meer sponsors. Hoe je haar kunt steunen kun je lezen op deze site.  Go for Mont Ventoux

Geef een reactie

