Wolven

De wolven zijn in het land. Het is een hot item op de social media en op TV. Ik vind het machtig mooi dat ze er zijn. Niets mis mee. Het is alleen maar goed voor onze fauna. Hoeven de jagers minder af te schieten om het evenwicht te houden, Maar is de wolf echt in Nederland. Het gaat slechts om enkele exemplaren. Ze zijn nog niet echt in Nederland volgens de onderzoekers. Het gaat volgens hun om jonge dieren van ongeveer een jaar. Die zwerven over een groot gebied. Ze kunnen vele en vele kilometers afleggen. Uiteindelijk zullen ook deze jonge dieren hun plekje vinden denk ik om zich voort te planten. Daar gaat het om in de natuur. Maar het kan nog wel 20 jaar duren. Waar maken we ons toch druk om.

En meer wil ik er niet over kwijt. Ik zeg welkom Wolf. Het is een prachtig dier

3 Reacties op “Wolven

  1. Tot een paar jaar geleden heb ik een plukje wolvenhaar gehad, gekregen van een vriend die dit speciaal voor mij uit een wolvenbouw had gehaald, was als ik het me nog goed herinner ergens in Polen.

    Was trouwens nog nooit eerder op deze site geweest, wel mooie stukjes schrijf je.

    Je zult het vast al wel hebben gelezen, je bent ook nogal in bankjes en zo, http://www.ruilbankamsterdam.nl

  2. Klopt helemaal Margreet, als je vaak beter kijkt blijkt er een grote verscheidenheid aan bankjes te zijn.
    Heb het zelfde met landbouwhekken, ga hier misschien ook nog eens iets mee doen.
    Een serie die er bij mij tussen door gaat is die met bladeren, heb er al weer heel leuke gezien vandaag, heel mooie gebroken kleuren.

Geef een reactie

